စစ္က်န္ဘတ္စ္ကားမ်ားအား ၿမိဳ႕ေတာ္အဂၤါရပ္ႏွင့္မညီဟုဆုိကာ ေဖေဖာ္၀ါရီ (၂) ရက္မွစ၍ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းသုိ႔ ၀င္ခြင့္မျပဳေတာ့ေၾကာင္း ယာဥ္ပုိင္ရွင္တဦးက ေျပာသည္။
“မထသအစည္းအေ၀းက ဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်လုိက္တာတဲ့။ က်ေနာ္တုိ႔ ခ်က္ႀကီး (Chevrolet) ကားေတြ ၿမိဳ႕ထဲ မ၀င္ရေတာ့ဘူး။ နဂုိကမွ ၀င္ေငြက်ေနရတဲ့အထဲ အခုလုိ ကန္႔သတ္လုိက္ေတာ့ ပုိဆုိးသြားတာေပါ့ဗ်ာ။ က်ေနာ္တုိ႔ (၃၉) လုိင္းေတြက သူတုိ႔ၿမိဳ႕တြင္းဧရိယာလုိ႔ သတ္မွတ္ထားတဲ့ (၆) ၿမိဳ႕နယ္ေတာင္ မဟုတ္ဘူး။ တာေမြအခြန္လြတ္ေစ်းထိပဲ သြားလို႔ရေတာ့တာ။ ေတာင္ဒဂုံကေန အခြန္လြတ္ေစ်းဆုိဂိတ္ဆုံးၿပီ။ ဆက္သြားခ်င္ ေျပာင္းစီး” ဟု ယာဥ္ပုိင္ရွင္တဦးက ေျပာသည္။
ဒုတိ္ယကမၻာစစ္က်န္ဘတ္စ္ကားမ်ားအား ၿမိဳ႕တြင္း (၆) ၿမိဳ႕နယ္ႏွင့္ ထိစပ္ၿမိဳ႕နယ္မ်ားအတြင္းသုိ႔လည္း ၀င္ခြင့္မျပဳေတာ့ျခင္းေၾကာင့္ အဆုိပါယာဥ္ပုိင္ရွင္မ်ား ၀င္ေငြက်ဆင္းသြားကာ ခရီးသည္မ်ားလည္း အခက္ေတြ႔ၾကရသည္ဟု ေဒသခံမ်ားက ဆုိသည္။
“မသိဘူးဗ်ာ။ အဲဒီေန႔က်မွသိတာ။ ဒီအထိပဲ ေရာက္မယ္ဆုိေတာ့ ေနာက္တစီး ေျပာင္းစီးရတာေပါ့။ ခရီးသည္ေတြကုိ ႀကိဳတင္အသိေပးတာလည္း မရွိဘူး။ အစုိးရကေတာ့ သူေျပာင္းခ်င္တဲ့အခ်ိန္ ေျပာင္းခ်လုိက္တာပဲ။ အခုလုိေျပာင္းလုိက္ေတာ့ ႏွစ္ဆင့္ေျပာင္းစီးမွကုိ ေရာက္မယ့္သူေတြအတြက္ ကားခပုိကုန္တာေပါ့။ ေနာက္ၿပီး တျခားလုိင္းေတြမွာ လူပုိၾကပ္သြားတာေပါ့။ အနည္းဆုံးအားျဖင့္ေတာ့ ေျပာင္းမယ္ဆုိရင္ေတာင္ ခရီးသည္ေတြကို ႀကိဳတင္ထုတ္ျပန္အသိေပးသင့္တယ္” ဟု ဂ်ာနယ္အယ္ဒီတာတဦးက ေျပာသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေနလူထုသည္ လုိင္းကားကုိသာ အဓိကထားသြားလာေနၾကရရာ ၂၀၀၇ ခု ၾသဂုတ္တြင္ အစုိးရက ေလာင္စာဆီေစ်းျမႇင့္တင္ၿပီး ၿမိဳ႕တြင္းေျပး လုိင္းကားခေစ်းႏႈန္းမ်ားကုိလည္း တုိးျမႇင့္ခဲ့သည္မွအစျပဳ၍ စက္တင္ဘာဆႏၵျပမႈ ျဖစ္ပြားခဲ့ရသည္။
ထုိ႔ေနာက္ပုိင္းတြင္လည္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လုိင္းေၾကာင္းမ်ား ေျပာင္းလဲေျပးဆြဲျခင္း၊ မွတ္တုိင္ေျပာင္းျခင္းမ်ားကုိ မၾကာခဏျပဳလုပ္ေနျခင္းေၾကာင့္ ခရီးသည္မ်ား စိတ္အေႏွာင့္္အယွက္ ျဖစ္ၾကရေၾကာင္း၊ ျပင္ပေလာင္စာဆီ ေစ်းႏႈန္းမ်ား က်ဆင္းလာျခင္းေၾကာင့္ အေ၀းေျပးကားခမ်ား ေစ်းေလ်ာ့က်သြားေသာ္လည္း အစုိးရ စီအန္ဂ်ီသုံး လုိင္းကားမ်ားမွာ ေစ်းခ်ေပးျခင္းမရွိေသးေၾကာင္း ရန္ကုန္လူထုက ေျပာသည္။
No comments:
Post a Comment